Wilmas

Jag har åkt på världens sjukdom nu, 39-40 graders feber, hostar som fan, spyr och håller på. Usch! Hela familjen har haft samma och de har varit sjuka i 2 veckor. Kuul. Så jag orkar inte skriva här så mycke. Men jag kan lägga in bilder från i lördags när jag och sebbe var på bubbel på wilmas! Efter vi var där blev jag sjukt trött och vaknade dagen efter med 39 graders feber.



Vi tänkte inte på att det inte var något bubbel först, men när vi hade en timme kvar kom jag på det, och hittade lite knappar så då började det bubbla haha.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallååå, vadå hela familjen haft samma sjukdom... Du vet att jag aldrig blir sjuk, så även denna gång...

2011-02-12 @ 01:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0