Salusand

Nu är jag hemma igen efter en natt i Salusand. Jag gick upp tiiidigt igår för att få vara där så länge som möjligt. Vid 8 var jag framme vid deras stuga. Den hade inget lås, så jag kunde bara gå in! Sen kröp jag ner hos sebbe och sov lite.

Vi gick upp och åt frukost och sen åkte jag och sebbe in till Nordmaling och köpte dyrkötte. När vi kom tebax satt vi ute på altanen ett tag. Sen blev det bartending, cheerleading, pyramider och gymnastik.







Sedan tänkte vi tända grillen, men just då kom världens oväder, med regn, åska och blixtar. Så vi gick in istället. Ovädret drog iväg ganska fort så vi fick tillslut våran middag. På kvällen gjorde vi upp en brasa och grillade korv!





Kommentarer
Postat av: Lena

Ofta du va i Nordmaling å inte kom å hälsade på hos mig!?! :O haha :P

2011-07-07 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0