Stockholm!

Om en halvtimme börjar vi rulla ner mot stockholm, sjukt nice. Vi ska köra hela natten, och kommer väl fram typ 10 imorgon. Dock kommer jag  väl sova hela vägen, chill att inte ha körkort! Kommer hem på söndag!

Veckorevyn och blondinbella

I torsdags var veckorevyn på bikbok, och My hade bokat biljetter åt oss för typ ett halvår sedan, så vi for diit. Blondinbella var där, och några andra bloggare. Man fick goodiebags från waynes först, och muffins. På Scenen intervjuades olika bloggare, och jag och my blev sminkade. Dock märkte jag ingen skillnad. Man fick också goodiebaga när man gick ut, och det fanns hur mycket som helst i den! Bland annat dust it, och den nya shine duster, läppglans, nagellack och en tröja! Så vi var nööjda :)

Dagen efter (alltså på mys födelsedag, grattis igen!) träffade vi blondinbella på bokia, där hon var och signerade böcker.

Måndag 5/7

Sista dagen i Zakynthos gick vi upp tidigt för att kunna sola så mycket som möjligt. Vi åt lunch på horizon, och pratade massa med en söt servitris, så vi gav henne mycket dricks.. Vi badade och solade heela dagen och jag blev röd som vanligt.

lunch, hambugrar med vanligt frukostbröd!

Middagen åt vi på cool pepper, lätt den bästa restaurangen där nere! Man märkte direkt att den hade mer klass än de andra, där de sliter in folk i restaurangerna. Hela inredningen visade att det var en bättre restaurang. Förrätten blev mozzarella sticks! Det var det godaste på hela resan, så mycket bättre än på max!

Jag frågade om man kunde få tomtebloss i, och det fick jag! Är förvånad över att han förstod min beskrivning av de!

Sedan hämta bussen oss på tisdag morgon, och vi flög hem till sveerige!

Sundsvall

I torsdags for jag, my och my på impuls roadtrip till Sundsvall. För ikea och gymnastikhallen i birsta. Vi for direkt till ikea när vi kommit fram, där köpte jag 2 skålar och doftljus. Sedan åt vi friterad kyckling, min favorit! Helt random kom vi på att vi skulle sova över också, så vi hyrde hallen i ett helt dygn! Det var grymt roligt där, och man lär sig verkligen mycket! För det första så klarade jag spagat igen, yeey. Sedan började jag volta! Har aldrig vågat det i hela mitt liv haha. På studsgolvet tränade jag på allt möjligt och jag tror de börjar se bättre ut.

Det fanns en sovsal där som vi sov i, och på morgonen insåg vi att frukosten vi hade köpt inte var så passande.. Vi hade köpt lösgodis. Så vi drog in till stan och åt frukost på ett hotell. Det var så underbart gott!

Jobb

Det finns inte mycket att skriva om nu, förutom Zakynthos då.. Men jag jobbar på hela dagarna, och är helt slut på kvällarna. Sommaren har gått otroligt fort, kan inte fatta att det redan är augusti! Jag har bara den här veckan och nästa kvar att jobba. Vad händer sen?? Känns konstigt att inte ha någon skola att komma tillbaka till, väldigt konstigt. Sist jag inte hade skola att gå till var ändå när man var typ 5, haha sjukt.

Imorgon efter jobbet åker jag till sebbes stuga med hans familj, vi kommer bo där till torsdag men åka fram och tillbaka till jobbet.

Söndag 4/7

På söndagen for vi till en vattenpark. Vi gick upp vid 8, och dricksade städerskan som hade diskat åt oss. Disken hade stått sen vi kom till hotellet, haha, hon blev nog less. Vi tog bussen till vattenparken vid 10 och det tog bara en kvart. På parken fanns det sjukt roliga rutschkanor. Först när jag såg dom tänkte jag "aldrig i livet!" men gissa vem satt och skrek i dem fleeera gånger haha. Det fanns en pool med poolbar, alltså en bar i vattnet! Det var typ det coolaste. Vi åt nuggets till lunch, och tog det ganska lugnt. Vi hade använt upp hela 30, så båda fick ta 25 vilket ledde till en röd ida. De hade fleeeeeera fotografer som tog hur mycket kort som helst under dagen, så vi köpte några sen!

På kvällen gick vi till en restaurang med fina stolar, som hette vanilla. Där åt vi våran senaste middag, halv 12! När vi fick in notan hade de tagit betalt för något vi inte hade beställt, skumt.