Kalas

Nu är jag 1500kr rikare än vad jag var innan jag fyller år! Hehe, jag har typ bara fått pengar. Av farmor fick jag också en röd lampa som ser ut som en julgran, den är jättemysig! Jag har också fått trisslotter! Jag vann 50kr! Hehe, det är ju alltid något.

Igår kom My hit med paket. Av henne fick jag en väska som man ska sy ihop själv, as kuul! Jag fick också en tidning och en 3D tavla som man ska pyssla ihop själv. My är bäst! :*

Min kusin (Jennifer) ska komma snart och äta tårta. Då kanske jag får ett paket av hennes familj också, jag gillar paket! Därför är det ganska tråkgt när jag bara får pengar hela tiden xD Men pengar kan ju också vara bra, bättre än massa saker som man inte vill ha!

Allt jag fick:
1700kr
Två lampor (En i taket, en i fönstret).
Ostkrockar
Trisslotter (Vann 50kr på en).
En väska som man ska göra själv.
Lyxigt schampo
Tidning
En mini talva som man ska klistra ihop!

Här kommer några bilder:
image74
image78
image79
image82
image81
image80
/Ida

Kommentarer
Postat av: My

du skrev först att du fick 1500 sedan 1700 ;) + att du fick choklad av mig :D hihi, du är bättre :*

2007-11-22 @ 17:45:13
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Ida

Svar My: När jag skrev att jag hade fått 1500, hade jag inte fått av Jennifer ;)

2007-11-22 @ 20:22:15
URL: http://cheerleaderida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0