Träning och reklam

Reklam måste vara det bästa som finns! Hur skönt är det inte att sitta och fika samtidigt som man kollar igenom reklamen som har kommit ner i brevlådan? Jag har just suttit i ungefär en timme och kollat igenom all reklam! Det är bara så myysigt. Jag fattar inte hur folk kan sätta "ingen reklam, tack"-skyltar på dörrarna. Det är typ det roligaste som finns ju!

När jag kollade på reklamen, hittade jag en kamera som jag vill ha, här är den: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000evceIuug?ProductID=oTbD4QFHUAQAAAEUE9IEnO__&CatalogCategoryID=6h7D4QFHnVYAAAEOjLpZtSy8

Från reklam till träning. Idag har vi gjort om en dans i programmet. Nu ser det lite bättre ut, vissa saker som Mandy gjorde var lite.. hm.. konstiga. Men nu tycker jag att vi har fått till det riktigt snyggt. Vi stog typ och körde igenom ena dansen i en timme, den börjar nog sitta känner jag!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0