FN rollspel

Vi har haft FN rollspel hela dagen idag, och vi har haft fullt upp. Därför har jag inte kunnat skriva någonting här. Jag hamnade i gruppen media, så jag har varit och filmat, tagit kort och skrivit inlägg på en blogg, som deltagarna då kunnat gå in på och läsa. Det är ändå himla roligt, mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Jag är glad att jag inte hamnade i ett land, för de ska hålla tal imorgon vilket vi i media gruppen slipper. Fast 2st i våran grupp ska bara berätta lite nyheter och vad som har hänt under dagarna. De ska också visa en film från idag, det kommer bli roligt att se.

Två bilder från dagen:
image409
image408

Kommentarer
Postat av: Fanny

tack för den :P

2008-04-16 @ 16:19:25
URL: http://fabulousfay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0