Slickande Ella och renovering av lekpark

Imorse väcktes jag av Ella. Hon tyckte tydligen att jag var smutsig i ansiktet, som hon slikade mig överallt där. Inte för att det spelade någon roll men, väckarn skulle just ringa. Jobbet var helt normalt, som vanligt, tråkigt. My flög till stockholm imorse för att kolla axeln, det gick inte så bra där.. hon får inte börja i Cheerleading i hösten, stackarn. Det är så hemskt när man vet att hon sitter där nere själv, men man kan inte göra något.. Jag har inte hört av henne nu sen hon kom hem, hoppas det går bra för na!

Lekparken här ute på gården (bor i radhus) ska renoveras nu! Jag trodde inte att dom skulle göra så mycket nytt här, men tydligen hade jag väldigt väldigt fel. Vi har fått hem en ritning hur det kommer bli, och det ser riktigt bra ut. Jag höll nästan på att ångra att jag vill flytta! Det kommer bli massor med buskar, sittplatser, en ny grillring, nya "leksaker" som gungor osv, sen vet jag inte riktigt mer, men enligt ritningen kommer det bli jättemysigt, och det gillar vi!

Moster och kusin kom över. Ella ville också vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0