Om jag kunde drömma

Nu blir det ganska många inlägg efter varandra, men jag måste berätta att jag har handlat massor de senaste dagarna. För det första jag har köpt boken "om jag kunde drömma", alltså boken till twilight. Den är verkligen hur bra som helst, alla borde läsa och se den! Filmen har jag sett 4 gånger nu..

Dessutom har jag köpt julklappar till Jennifer, till Pontus, till mamma och pappa, till farmor och ivan och till tjejerna i klassen (vi ska köpa en var, sen drar att varsin). Dessutom har jag planerat till Matte och My (deras köper jag imorgon). Huh snart är det klart, och det känns bra. Det är ju faktiskt julafton snart, tiden går så fort.



Måset bara få säga att, jag har fått reda på att Jennifer bröt foten idag. Det var på en innebandy match som hon trampade snett, tror jag. Hon ligger nog på operation nu.. stackars liten. Nog för att det bara var ett litet ben i foten som gick av, men ändå. Jag vill hälsa på henne på sjukhuset, men jag tror inte jag vågar gå dit.. haha det är ju så himla stort och jag tappar väl bort mig i receptionen..

Kommentarer
Postat av: my

du var ju ofta på sjukhuset i somras ofta du inte lärde dig då? :P

2008-12-08 @ 09:00:38
Postat av: my

kolla sötnötarna i min blogg.. :D

2008-12-08 @ 14:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0