ARG

Nu är jag arg. Jag är så himla arg. Inte så jättearg iförsig, men sjukt arg. Jag är arg på dom jävlarna som skulle göra våra dräkter, och skicka hit dom innan den 20 Februari. JAG ÄR SÅ ARG FÖR NU KOMMER VI INTE FÅ DRÄKTERNA INNAN DM FÖRMODLIGEN! HELVETTE! Men vi kommer lösa det på något finurligt sätt, den som far till DM får see..

Träningen gick så himla bra! VI satte in massor med bygg och körde på, sen hörde jag att vi förmodligen inte får dräkterna innan DM!!! Aja, en tjej i laget filmade, och vårat program ser sjukt bra ut! Så passa er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att erat lag tycker det e roligt då man filmar! Typ hälften i mitt lag blir förbannade då ja har med mig kameran :S

2008-02-07 @ 23:04:32
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0