Dagens

Det enda jag skriver är listor, det måste vara ganska tråkigt att läsa.. men jag tycker det är kul att skriva! haha.

dagens humör: Sjukt trött.
dagens frisyr: Hemskt, som vanligt alltså.
dagens smink: Mascara, och nå tjoffs.
dagens klädsel: Mjukt. Mjukis byxor och en kofta.
dagens händelse: Tyska muntligt prov.
dagens planer: Gå till sur-My och lämna en metro
dagens vill ha: Jag håller med Elin som jag snodde lista av, DM GULD! :)
dagens saknad: My!
dagens finaste: Kunde vart My, men jag har inte träffat henne idag.
dagens måste: Plugga som fan.
dagens mat: Macka.
dagens köp: En soptunna.
dagens kärlek: Soptunnan.

Kommentarer
Postat av: My

Sur-My tycker att du är dagens finaste :)

2008-02-06 @ 17:51:42
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0