Mys affär och sims

Igår efter skolan åkte jag till Mys affär!! Dom höll på att städa och göra iordning inför nästa vecka, då den öppnar. För er som är nyfikna, så kommer deras affär finnas i Holmsund (utanför Ume), och de säljer pyssel, scrapbooking (?) och lite små saker. Jag funderar på att börja scrapbooka, det verkar så kul. Då ska den heta Cheer Force, precis som vårat Cheerleading lag :)

Jag och My sitter här hos mig och spelar sims nu, vi är nöördar. Hela den här dagen har vi spelat sims, förutom när vi gick till ica och köpte godis och när jag bakade. Jag var tvungen att göra sånna här kakor igen, fast nu är dom ännu godare, med mer kakao, hehe.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Scrapbooking är jättekul! Har gjort en bok åt min pojkvän :)

2008-02-02 @ 20:08:51
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Frida

jag går också på cheerleading, i dynamites förening.
Vart går du någonstands, vilket lag ? :D

kramar!

2008-02-03 @ 12:19:14
URL: http://frilligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0