Snart träning och scrap

Nu ska jag packa ihop mina saker och dra till träningen. Eller inte precis nu, men om en halvtimme. Efter träningen ska jag sova hos farmor, så det blir inge mer uppdateringar ikväll då farmor inte har något internet, eller jo, hon har faktiskt internet men det är jobbigt.

Tisdagar är ganska roliga, iaf på träningen. Då har våra miniorer träning inna, och de är så söta! Haha, de ska till och med tävla för första gången iår! Ska bli jätteroligt att se.

Efterskolan idag for jag till Mys affär (egentligen är det hennes mammas affär, men jag säger att det är mys) och tänkte köpa några scrapbooking saker, men jag hade ju glömt börsen hemma, så jag får väl fara dit efterskolan imorrn igen. Haha, jag gillar verkligen att vara där!

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu är det dags för nästa tävling på min blogg!

Missa inte chansen att kunna bli en vinnare!

Lycka till!

// Emil

2008-02-12 @ 18:48:17
URL: http://emillofkvist.blogg.se
Postat av: Carro

Vad kul att du är med! Hoppas bara ni blir fler! =)

2008-02-12 @ 21:45:49
URL: http://carrosstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0