Träningslägret i Sundsvall

Jag är tillbaka från Cheer lägret! När jag kom hem igår slutade internet fungera, så jag kunde inte skriva något då, men jag lever iallafall. Lägret var underbart, det är så himla roligt att åka på läger med världens bästa lag! Nu känns det som att jag har så mycket att berätta, så jag vet inte vars vi ska börja.

Jag kan börja med att säga att, Vi har fått startordningen inför DM, och vi kommer köra först i Klassen Cheer A Senior, YEEEEEES. Då kanske vi hinner se dom andra lagen. Fast vi kommer också tävla i Mixed, eftersom att vi har två killar i laget. Vi kommer tävla efter de andra lagen i Cheer A Senior klassen då, så vi kanske inte hinner se som iallafall. Sen vill jag berätta en till sak, men det får vänta ;)

Hehe, nu går jag över till träningen. Vi tränade hur mycket som helst, men vi blev bara bättre och bättre ju tröttare vi blev, hur bra kommer vi inte då vara på DM?

Så fort vi kom fram på Lördagen, tränade vi heela dagen, tills vi inte orkade mer, då gick vi och la oss. När vi vaknade körde vi dirket, sen kom det några gymnaster dit och skulle träna, dom stog och kollade på oss, haha. Jag älskar när folk kollar på oss när vi kör Cheerleading. Då tar man i ännu mer, för att dom ska bli imponerade, haha.

Jag lägger in bilder från helgen:

Tjejer kör heel stretch.
image254
Naima och jag i bussen påväg dit.
image255
När vi kom fram ville alla hoppa i gropen, så vi gjorde det. På bilden är jag längst ut.
image256
Mattan som vi tränade på.
image265
Sötnosar.
image264
Killarna voltade hela tiden.
image257
Cheer Force
image258
Några skador får man tåla ;)
image261
Jag i spagat, en posande bak och en skrattade Johanna.
image262
Efter mycket hård träning, gick vi och la oss
image263

Förmodligen kommer jag skriva mer och lägga upp fler bilder. När dom andra i laget har skrickat bilder till mig ;)

Det här är nog de längsta inlägger jag någonsin har skrivit!

Kommentarer
Postat av: bollis

Haha, det verkar ha varit ett kul läger..:) Jag vill ju kolla på er när det är DM... ÅÅÅh, måste man ta ledigt från skolan då?

2008-02-18 @ 09:26:34
URL: http://ollanbollanboork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0