Vantar och Scrapbook

Haha, våran lärare var visst inte sjuk, men det fick jag reda på när jag satt i bussen påväg till Mys affär. Det var jätteroligt där! Jag vill typ starta en egen affär, hah så sjukt kul! I deras affär finns det pyssel, scrapbooking, smycken, papper, pärlor, vantar, dekorationer ja, det mesta! Om ni kan ta er till Holmsund måste ni bara gå in där. Jag ville typ köpa allt ;D Jag köpte iaf ett par vantar! Dom är underbara, och jättesköna!

image244

Jag är ganska så jättesäker på att jag ska scrapbooka. JAG LÄNGTAR! Haha, jag ska köpa massor av saker i Mys affär imorgon förhoppningsvis, shit vad roligt det kommer bli! Jag kommer nog göra en "Cheer Force" Scrapbook. Men jag vill också göra en där jag sätter in bilder, som ett fotoalbum.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är kul med pyssel:D
Vantarna såg grymt skööna ut!:)

2008-02-11 @ 23:15:55
URL: http://ijansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0