Världens bästa avslutning

MY har snott min kamera, så jag kan inte lägga in alla bilder från igår. Men hon kommer kanske hem snart. Hennes brorsa tar studenten, hon är där nu.

Skolavsutlingen var helt otroligt kul! Den roligaste jag någonsin varit med om. Min skola är helt underbar, alla bjuder på sig själv. Gissa om vi skrattade ihjäl oss när alla lärare kom in som grisar och vargar?! Hahahaha. Jag filmade iallafall det mesta, det kanske kommer in här. Det fanns bara en liten negativ sak med avslutingen, den tog mer än 3 timmar, men vem bryr sig? Världens bästa avslutning.

Efteråt följde jag med till mys affär. Vi påbörjade en traditiion= Att vi ska tjocka i oss massa fika efter avslutningen. Sen hände det inte så mycket, vi for till mig och sov över här, och nu har hon snott min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0