Tävling hos Lily



Jag är med och tävlar om 2 frisörprodukter hos lily i sammarbete med Forhair.se.
Om jag skulle vinna, hade jag valt de två produkterna på bilden. En lyxig hårspray är verkligen något jag behöver. Sprayen vi har hemma funkar inte på mitt hår, utan håret har en egen vilja och går till sig nästan dirket. Därför öser jag på hur mycket som helt, men då blir det bara kladdigt.. Jag valde också en produkt som skyddar håret och topparna. Eftersom jag försöker spara ut mitt hår (Vill ha jättelångt!!), så skulle den nog vara bra för mitt hår.

Klicka här för att komma direkt till tävlingen.

Kommentarer
Postat av: muminmamman

hur långt är det nu.Ta ett kort så får vi mäta

2008-09-18 @ 18:59:45
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! Har du skapat din design själv?

2008-09-19 @ 06:48:36
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0