España- BILDER

OMG! Jag holl just pa att stada resvaskan, och jag hittade kamera sladden!!!


I skolan forsta dagen, alla stog dar uppe och stirrade som fan! Hahaha. Det var fler som kollade forst.


En skylt som dom hade gjort i skolan, varsta sota.


Pa en toa i skolan


En kyrka vi gick till andra dagen, sjukt fin! Alla krykor ar lika fina ocksa.


Palmer ar overallt! Haha


Hela gruppen. Jag ar langst ut till hoger, min spansk ar den tredje fran hoger!

 
En spansk och tre svenskar


Jag och Lena, i.. hm.. fredags tror jag!


Sota hus overallt!


Det finns massa blommor overallt, jattefint!


Jag och en spansk (som ser ut som Ron), han fragade om vi kunde ta en bild, sot!


Massa svenskar och tva spanskar (langst till hoger pa bada raderna).


Pa olivfabriken i Marchena.


SA JAKLA HARLIGT


Alla gater ar sa himla sota, och sma! Den har var ovanligt bred, haha.


I Marchena, nar vi vantde pa bussen.

Nu har jag inte tid att lagga in mer bilder, maste sova. Imorgon ska vi ga upp tidigare an vanligt, for vi ska till stranden som ligger 3 timmar bort!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att du hittade sladden, så vi fick se lite bilder från Spanien. Verkar varmt och skönt, passa på och njut det är inte lika varmt här hemma.

Förutom att vi saknar dig, så är allt bra här hemma.

2009-04-26 @ 23:55:59
Postat av: mamma

fina bilder har du blivit brun? passa på och sola kram

2009-04-27 @ 08:26:42
Postat av: my

du är sü söt :) Pü första bilden med er süg jag dock inte att det var du! har du gjort nüt med hüret? :D

2009-04-27 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0