Fredagen på kreta (28/8)

Fredagen var den sista dagen, så vi gick upp tidigt och kom iväg till stranden redan vid 11, annars var vi där tidigast 12 typ haha. Vi låg och stekte verkligen heela dagen. Vattnet var underbart, så vi badade väldigt länge också. Vågorna var helt perfekta, de var höga, men inte så höga att man drunkade av dom (så var det typ på torsdagen!). Vi gick och tog en lunch, fick bli grekisk sallad för båda, faktiskt god! Jag lärde mig till och med äta tomater! Nu äter jag snart allt, fast lök kommer jag aldrig äta. Vi la oss på stranden igen sen, och badade. Vid 5 gick vi upp för att kolla på en fotbollsmatch, det var ju sverige!



Tzatziki var ett måste sista dagen!


Innan middagen gick jag runt på hotellet och tog några bilder, vi hade verkligen tur med hotellet, sjukt fint, och precis vid stranden.









Vi åt middag på stället där vi annars jämt äter lunch, och han som jobbar där kom till oss och var aaaas nöjd, han ba: "Our day friends are now also our night friends!", haha rolig snubbe. Det fick bli kycklingspett med bakad potatis igen, fast det var inte lika gott där. Kycklingen var svart och poatisen var liten haha. Hehe vi tog tzatziki till middagen också, vi luktade förmodligen inte så gott på hela resan haha ;)



Vi fick en ananas efteråt! Någon drink typ, den var sjukt god!!





Kommentarer
Postat av: Erica L

Äntligen fick vi den jääkla ananasen!!!!!

2009-08-30 @ 22:17:04
URL: http://eriicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0