Cheerleading EM!!!

Jennifer kom hit igår, och vi hade en vännerkväll med godis och kladdkaka. Jag vaknade halv 10 imorse, och gick upp för att vänta på att hon också skulle vakna, men tillslut fick jag väcka sömntutan. Sen cyklade vi ner på stan, och jag köpte jeans! Dock är de jeansleggins, men jag kan fan inte ha vanligt jeans nu haha. Älskar legginsen.

Nu sitter jag och My och ser på Cheerleading EM på en hemsida, där man kan följa de live. Vi hade tänkt se de där nere i nyköing, men vi tar de nästa år. De skulle dock varit kul, nu när de är i Sverige.. Om ni vill se, gå in här. Det håller på tills 19:30 ikväll, och fortsätter även imorgon.




______________________________________________________________________
Uppdatering: Sverige fick 1 GUUUUUUUUUUULD, 2 SILVEEEEEEEEEEEER, 2 BROOOOOOOOOOOOOOONS! VI ÄÄÄÄÄÄÄGER!

Kommentarer
Postat av: elinsöderström love you!

kul att du oxå håller på med cheerleading, och grattis till alla som var med på em!:)

Tävlade ni iår, elr ?:)

2009-07-13 @ 23:08:59
URL: http://elinloveyou.blogg.se/
Postat av: Soffan

Ja vist är sverige bra !

Vilket lag går du i? :)

Kram på dig ! / sophia, gick i mfc förr

2009-08-31 @ 19:21:08
URL: http://ensophiasvarld.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej. Intressant blogg du har. Och fina bilder på laget. Var jätte roligt att träna igår för första gången. Men har ordentligt med träningsvärk nu. Och imorgon blir det troligen värre. Men längtar till tisdags träningen.. Kanske också skulle börja blogga hur det går för mig i cheerleading. Eller vad tycker du? Blir det att sno den iden från dig? mvh Veronica

2009-09-11 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0