Orkar inte rubrik

Det finns inte mycket att skriva om nu när jag jobbar hela tiden.. Varje dag är den andra lik, och när jag kommer hem hinner jag knappt äta innan jag måste sova. Igår åkte jag ner till obbola för att vara med Jennifer. Vi såg på vänner och bakade, haha. Sen hände det väl inte så mycket mer. Idag ska Lena komma och hämta upp mig, sen åker vi mot Vännäs och ooooolivia. Vi sover över där inatt och går på vännäsdagarna imorgon, yey.

Om kreta resan, nu blir det bara jag Lena och Erica som far, alla andra har hoppat av. Men vi kommer ha sjukt roligt ändå! Något underbart om jobbet, är att jag hade räknat fel med veckorna!! Har alltid trott att jag skulle sluta 7Aug, men nu slutar jag 31jul, uuuunderbart. Dessutom slipper jag jobba när det är nolia!! Haha, då blir det mycket att göra på jobbet.

Kommentarer
Postat av: elinsöderström love you!

sv: okej, varför inte ? :( Joo, vi tävlade, jag tävlade med ACA Spartans, superroligt gäng, men vi hade jättemycket onödiga skador, och kunde varken köra fullt ut på dm, eller sm... Synd, men sådant händer..

Hoppas du har haft en bra dag annars,kram! :)

2009-07-15 @ 22:49:46
URL: http://elinloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0