Huvudvärk

Det finns nog inte mycket att säga om jobbet, det är väldigt enformigt.. Idag har jag haft ont i huvudet exakt hela dagen, eller vadå haft, jag har det fortfarande. Det känns som att de enda jag har gjort är att ta tabletter. Får hoppas den försvinner snart. Jag var helsäker att på att det skulle bli övertid idag igen, men det blev det inte. Vi jobbade på och blev klara långt innan vi slutade.

När man jobbar med grönsaker hittar man ofta dåliga frukter osv, då blir man inte allt för sugen på lunch eller mat överhuvudtaget. Vissa saker ser inte allt för goda ut, speciellt nu i rötmånaden. ikväll vill jag inte göra någonting, ska duscha och slappa fram för teven, my är här också. Jag vill sooova haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0