Jobbet i veckan

På jobbet i måndags blev det något stressigt.. En var sjuk, så vi var bara 2st inne på grönt. Allt som vi skulle göra gjordes inte.. haha. Hela vecka nu har det varit rätt så mycket flummande, annars klarar man inte av dagarna ;) Jag och vanessa har gjort en frisbee som kastas förfullt på rasterna, sjukt kul. Dessutom har jag som mål att kunna jonglera med en hand, och 2 frukter då. Kan det typ 2 varv nu xD

Idag har dagen varit väldigt jobbig. Jag är alltid inställd på att onsdagarna ska vara lätta, men inte fan är dom de. Det blev övertid ett tag.. Åhh hatar att känna mig stressad, det går inte att lugna ner sig heller. Nu är det bara 2 dagar kvar, 2 små dagar. Jag går fram och tillbaka, om det är positivt eller negativt. Det ska bli skönt att slippa gå upp kl 6 varje dag, men jag kommer ändå sakna jobbet. Vad ska man göra hela dagarna sen?

Inatt har det varit världens jobbigaste natt.. haha kanske att ta i. Men jag vaknade vid halv 3, och kunde bara inte somna om. Det händer verkligen aldrig! Foten gjorde så jäkla ont, måste ha varit någon växtvärk, men jag borde inte växa mer, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0