Övik- Söndag

På söndagen vaknade jag vid 9, och tänkte sätta mig i solen för att vänta på att de andra också skulle vakna. Men när jag kommer ut ser att att vi fått grannar under natten, och de sitter och grillar! Jag kände inte för att sitta där då, så jag väckte de andra hahah. Då tog vi med oss frukosten och gick iväg och satte oss på gräset.



Haha jag viftar bort flugor, de var verkligen öööööverallt.


Sedan gick vi till stugan och packade ihop det mesta, jag tog även lite bilder på våran lilla söta, gamla stuga haha.




bilen blev så sjukt varm, så den fick kyla ner sig.


Vi drog in till stan vid 12, då vi hade lämnat tillbaka stugnycklarna. Eftersom att stan hade stängt på lördagen, for vi dit på söndagen istället. Vi gick i några affärer, dock blev man ganska less. Vi har typ alla i Umeå redan. Men jag köpte lite hårgfärg och nagellack.





sen drog vi hem! Jag och Olivia fick ta bussen från Nordmaling, eftersom Lena bor där. Det var inte roligt att komma till en smockfull buss, med världens största väska, 2 kuddar och 2 små väskor! Fyfan haha, jag ska aldrig mer packa mycket saker.. Jag tänkte inte på att vi skulle åka buss hem..



försökte ta en bild på mig och lena.. haha

Kommentarer
Postat av: jenniferrrrr

haha den sista bilden är skön

2009-07-01 @ 00:37:24
URL: http://jenniferparos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhahahahhahhahahahha "jag ska aldrig mer packa mycket saker.." lycka till!!!! HAHA

2009-07-01 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0