Övik- Lördag

I lördags gick jag och lena upp vid 9, haha mitt fel. Jag vaknar alltid tidigt, och då väcker jag allt och alla runtekring, hehe. Men vi gjorde oss i ordning på 3 timmar, och sedan drog vi ner till stan för att hämta Olivia. Vi köpte lite frukost och drog sedan iväg mot öööövik. Bilresan var inte allt för lång, men det var jäkligt varmt i bilen, men vi hade kul ändå!




Vi stannade hos Lena i rundvik, och jag hittade massor med fina blommor, jag var bara tvungen att ta lite kort.






Tillslut kom vi fram till campingen. Vi hade 2timmar innan vi skulle få stugan, så vi låg och solade på stranden. De blev även lite bad. Det var rätt så varmt ändå.. när man väl varit i ett tag. Dock fanns det jättemycket fiskar, fyfan!




När klockan blev 3 dumpade vi väskorna i stugan och drog ner till övik. Vi hade tänkt gå en sväng på stan, men de hade stängt klockan 4!! Så vi satt och chillade på subway och i olika parker.










Tillslut blev klockan 8, och rix fm festivalen drog igång.














Ola kollar fan in i kameran här!!!!!





Vi åkte hem vid 11 kanske, och satte oss i stugan några timmar. Vi försökte hitta någon micro för att göra popcorna, men det gjorde vi inte. Några killar stog och stirrade huuur mycket som helst när vi gick och letade micro, inte direkt diskreta! Tillslut gick vi och la oss vid 2? 1? vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0