Dansuppvisning

Nu har vi haft våran dansföreställning, det gick nog bra. Nu kommer vi aldrig mer ha Anna-Karin, kommer sakna henne. Önskar att vi kunde ha henne nästa år också, hon är verkligen världens härligaste lärare!

Nu är jag bara jätteless, och trött, efter en hel dag med dans. Men jag ska lägga in lite bilder som jag tog på förträningen ändå. De första är från våra egna danser, alla grupper fick ett årstal. Min grupp hade 40-talet, men eftersom att jag dansade då, så har jag inga bilder. Sen hade vi modernt, då vi också hade gjort egna danser. Alla fick köra sin egna, men alla körde de samtidigt. Tror de blev riktigt coolt! Det var flera som filmade, så förhoppningsvis hamnar de på youtube.

Grupp 1, 20-talet.







Grupp 3, 60-talet.







Ettorna:





okej, jag hade en bild från våran! Hahaha, dock inte i dansen men.


Kommentarer
Postat av: vicky

hej jag kanske snor lite bilder om det är okej???

2009-06-03 @ 23:07:38
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: olivia

hahahahha alltså SNYGGJAG

2009-06-04 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0