FN och städning

Jag är supernervös nu.. vi ska ha tal på torsdag! uschusch. Är inte riktigt klar med talet heller, måste bli klar snart så jag hinner träna.. Imorgon och på onsdag har vi FN-rollspel i skolan. Hela skolan blir då indelad i olika länder (jag blev Finland). Förra året var det kul, då var jag i media gruppen, och fick ta kort och lägga in bilderna på en blogg.

Ikväll har jag gjort ganska mycket, yey. Har storstädat mitt rum (råkade tappa ner en mugg, så jag var tvungen om jag inte hade velat ha glasbitar i fötterna), och jag har badat.. haha okej, jag har väl inte gjort så mycket! Nu sitter jag och lyssnar på Eclipse (tredje twilight boken), sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: my

eclipsE

2009-03-24 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0