Hungrig och twilight

Nu har vi samhälls, och det är sista lektionen! Den här dagen har ändå gått ganska fort, och det är bra. Åh, jag vill hem, är hur hungrig som helst. När jag kommer hem är det nästan raka vägen tillbaka till träningen, det är jobbigt att bo så långt ifrån stan. Jaja, nu slutar vi om 10 minuter, längtar.

Förresten, snart har jag läst ut så länge vi båda andas (fjärde twilight boken)! Så himla bra bok, har suttit och läst på lektionerna idag.. fast bara lite. Det känns ändå jobbigt att det är sista boken, och det kommer ingen till heller. Jag får väl läsa om de 4 som finns, hehe. Sen längtar jag tills tvåan kommer på bio! Vilket är i November (på min födelsedag, höhö). Det kommer bli himla kul att se den!


Kommentarer
Postat av: E

Tack för att du röstade på veckans blogg i min blogg.



- Emma

2009-03-20 @ 07:34:59
URL: http://eimj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0