Reklaminspelning

Mysanpysan kom hit igår, och helt random bestämde hon att vi skulle fara till någon reklaminspelning inne i stan. Vi hade tänkt ta bussen, men när vi gick uppför den långa jobbiga backen till busshållplatsen, åkte bussen förbi. Som tur var skulle mamma och pappa in till stan och köpa en ny tv (en skit snygg! äntligen slipper vi den gamla klumpen!). Man träffades då på hamnmagasinet för att sen ta bussen till en lägenhet bara några minuter därifrån. Det var lätt värt, för man fick gratis biobiljetter. Dom hade sagt att de 80 första skulle få det, men det kom bara runt 60st. Det var ganska fult, dom skulle filma när allihopa gick in i ett vardagsrum, och sen skulle vi börja hoppa och dansa till petter som kom ut på scen. Haha, jag vet inte ens vad det är för reklam vi kommer vara med i, men jag tror inte den kommer gå på teven, utan bara på youtube. Jaja, det var iallafall värt för en biobiljett som vi får hämta ut på måndag!

Efter allt detta gick jag och mysanpysan hem till mysanpysan för att sova där. Självklart gick vi ner till statoil och köpte lite onyttiga saker. Det åts upp till slumdog millionair, super bra film!! Morgonen efter (imorse) gick vi ner på stan för att boka tider för make up rådgivning, som jag fick i julklapp av mysanpysan. Till slut hamnade vi hemma hos mig, och här ska vi sova inatt. Måste också tillägga att vi har bakat världens godaste kakor idag, snickerkakor! Sjukaste goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0