Talet och lov

Nu har jag gjort bort talet. Det var inte så farligt, och jag var faktiskt inte så jättenervös. Inte som jag brukar vara inför tal iallafall. Det gick ändå ganska bra, vet inte exakt.. Haha jag minns inte så mycket.. Jag pratade om bloggar, för de som vill veta. Det känns sjukt skönt att ha gjort bort det, åhh. Sen är det ju lov snart! Tiden bara rinner iväg, verkligen! Jag trodde att det skulle vara minst 4 veckor kvar, men det är ju nästa vecka vi får lov. Efter lovet åker vi nästan dirket iväg till Spanien också, åååh så roligt det kommer bli! Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha meh! isf ger jag dig pengar så du får köpa åt mig :)

2009-03-30 @ 21:18:46
URL: http://jenniferparos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0