Tidig morgon och kinesiska

Jag vaknade klockan 8 imorse av en Ella som satt och gnällde. Dryg hon är! Då vare bara att dra på sig stövlarna och gå ut. Det har varit himla härligt väder, gick ut barbent och frös knappt, woho. Fast det ser ändå ut att vara läääänge kvar tills snön är borta. Ikväll ska jag vara med jennifer, hon ska sova över här. Familjen är borta, så det blir bara hon, jag och Ella.

Jag måste också berätta om igår när vi skulle hämta kinamaten! Det blev något fel när vi skulle betala, och kassörskan blev helt förvirrad och kallade dit ännu fler som jobbar där. Vi försökte förklara varför det blev fel (Vi skulle köpa med oss 2st 3 små rätter, men råkade betala för 3), men ingen lyssnade typ. Sen började hon i kassa gaffla på hur mycket som helt på kinesiska, hahaha! Åh det var så kul, det lät som att hon svor en hel del. De andra bakom kassan försökte tysta ner henne också.Tänk vad kul om vi hade kunnat kinesiska.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0