Träningen och helgen

Jag sitter kvar på skolan nu, även fast vi slutade för snart 45 minuter sen. Men mina bussar går ju aldrig, så jag åker hem med pappa om en kvart. Ikväll har vi träning igen! Det var sjukt längesen nu, och det ska bli kul att börja igen (vi hade en paus över lovet). Förmodligen far jag till farmor efter träningen, det är så skönt att få sovmorgon, hehe. När jag är hos henne får jag ungefär 1 timme sovmorgon, så det är ju lätt värt. Hm, var det något mer jag skulle säga? Jo, jag och My har planerat att vi ska bo hos henne i helgen, med våra hundar! Det blir roligt! Jag tror att våra hundar går ihop. Det blir ju skoj för dom också, förhoppningsvis. Nu ska jag fortätta kolla på vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0