Fransmän

Huh vilken lång dag det här har varit! Fast den har ju varit mycket kortare än vanligt ändå, haha. Vi håller på med tal på svenskan, några fick göra det igår, några idag, och resten ska göra nästa vecka. Jag måste vänta tills nästa vecka.. Haha dryg när man har suttit beredd på att göra det varje dag! På de andra lektionerna gjorde vi inte så mycket, himla skönt. Sen när vi slutade följde jag med Olivia till hennes fransman. Har jag sagt att fransmännen har kommit? Det har dom iallafall. Våran skola har ju utbyte med tyskland, spanien och frankrike. Och de som läser franska har fått hit några som bor hos dem. Det var hur kul som helst, och jag fattade ingenting av deras franska.. haha. Men dom pratade mycket engelska också, så det var ju tur. Eftersom att olivia var med, så lekte vi lite. Vi satt där i ungefär 1 och en halv timme, tills jag åkte hem med pappa och mamma. Ella följde också med hem, gullungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0