Skola igen

Kom just på att jag måste berätta om igår, jag vaknade HALV 1! Rekooord! Jag är verkligen sämst på att sova, mitt förra rekord var halv 12, och det hände typ förrförra nyår! Hahaha helt sjukt, trodde klockan gick fel när jag vaknade ;D

Idag har vi haft inredningsdag i skolan, fast vi hade bild först. På inredningsdagen gjorde vi inte så mycket, köpte bara massa saker och städade bort lite från förra klassen. Men det blev nice! Vi har en psykologi uppgift som ska in idag, så jag försöker skriva ihop lite på den nu.. usch! Jag lääängtar tills nästa år.


Efter skolan gick jag och my till någon skivaffär, där industrial royal skulle spela. Dom var braa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0