SPANJORERNA KOMMER

SPANJORERNA KOMMER IKVÄLL! HELT SJUKT! Jag längtar ändå, det kommer bli väldigt roligt! Vi ska göra massa roligt med dom, hoppas dom också tycker det är roligt haha. Vi har värsta schemat, det känns ändå braa! På fredag ska vi till Lycksele djurpark, höhö. Vi ska åka minibussar dit. På lördagen blir det bastu på dagen, och på kvällen ska vi festa tror jag? Eller bowla? Söndagen ska vi kanske åka skridskor, haha annars vet jag inte vad det blir! På måndagen ska vi nog gå omkring på skolan och i stan, och sedan avslutningsmiddag på kvällen. De åker alltså på tisdag morgon. Förmodligen kommer jag ta mycket kort under den här veckan, hehe! Jag har inte använt systemis på jättelänge, känns konstigt.


förresten, varför går det inte att ladda upp bilder? Går det för andra?!

Kommentarer
Postat av: Lena

jag bloggade nyss och då gick det hur bra som helst att ladda upp bilder. du får pröva igen :)

2009-09-23 @ 20:01:30
URL: http://leeenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0