Lördagen med Spanjoerna

I lördags fick vi lite sovmorgon. Lena och hennes miriam hade sovit över hos mig och cristina.. fast lena åkte iväg tidigt. Men vi andra fick sova länge haha. Jag, cristina och mitt extrabarn fick skjuts in till nydala, där vi skulle vara och bastaaaa. Vi fick vänta typ en timme tills lärarna kom, haha! Spanjorer är verkligen sega, kommer alltid försent.




Vi rodde ut till en flotte, som bastun var på. En spanjor testade ro på bilden, det gick inte allt för bra i början, haha men tillslut gick de! I Bastun hade de flesta svårt för att stanna inne, så de gick omkring ut och in hela tiden, och det blev inte så varmt i bastun. Men vi drog på med asmycke värme, sen hoppade vi i sjön. 2 spanjorer vågade också, de trodde jag inte de skulle göra haha. Dock skrek de heeela vägen in i bastun sen, de ekade typ över hela nydala?



Sen blev de korvgrillning, jag vet inte om de hade provat det förut, men det gick ner iallafall.



På kvällen var det sjuuuuukt kul! Först åkte jag cristina och mitt extrabarn hem till mig och gjorde i ordning tacoos, sen kom lena också och åt. Spanjorerna hade duschat precis innan, så de kom ner till middagen i pyjamas, haha värsta söta.

Vid middagen:
Jag: När ska vi fara då? Dom är ju inte klara än..
Lena: Nej jag ser de, dom har ju... pyjamas!!

Vi for iallafall till Julia sen. Vi tog bilen, Lena körde och jag var vägvisare.. det slutade med att vi åkte omring på böleäng när vi skulle till röbäck.. tillslut hittade vi slätten och körde vidare till röbäck, där vi också virrade omkring ett tag! Tillslut hittade vi dit, när dom ringde.. haha! Hos Julia blev det singstar och GH, även lite twister. Spanjorerna var ändå gaanska tysta (ändå inte tysta!!) när vi sjöng, men de drog på mycket ändå. MEN sen kom Jonas på den smaaarta ideen att ta dit ett singstar på spanska.. Då gick dom igång och det blev omöjligt att sitta i samma rum. Svenskarna sökte skydd i köket, där det kanppt gick att prata med varandra. Jag filmade när vi försökte prata, men man hör bara sång (SKRIK!). Tillslut tog vi bilen hem, även då körde vi fel.. Vi körde mot gräsmyr istället för Umeå.. men sen insåg vi att vi körde åt fel håll. Fast vi kom hem efter ett tag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0