Bok och cheer

Idag har det varit en pluggdag! Gjorde lite filosofi med my, och det känns bra. Vi gick även på stan och shoppaade lite. Köpte en bok på rean, "1001 cocktails". Vi köpte ju en likadan till erica när hon fyllde år, men jag kände att jag ville ha en själv också! Tjänade till och med 30kr på den nu, haha!

Jag, my och my for även till haga för att visa några ungar på 10-12 år cheerleading. Jag fick visa massa saker, sedan fick de testa. Det var sjukt roligt! För barnen var så taggade, tror att några vill börja i laget iaf, miniorlaget då. 2 timmar efter det hade vi träning, så jag är helt slut på! Måste nog gå och lägga mig snart!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-26 @ 15:41:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0