Cheerleading DM

Så var det måndag igen. Känns alltid lika tråkigt att måsta gå tillbaka till skolan. Det kommer blir gryyymt skönt när man äntligen tar studenten! Men det är dock ett tag kvar, eller några månader iaf.. Helgen har varit niice med Sebbeeen och några. Juste! My var på mig och ville att jag skulle följa med till Luleå igår (Cheerleading DM), dock orkade jag inte. Kändes inte jättetaggat att gå upp så tidigt och åka så långt. Men dom hade tydligen roligt där, och de är supertaggade på att träna efter att ha sett alla lag! Nästa år ska vi också tävla, det var så längesen vi gjorde det nu, så jag är taggad!

SM 2008 var sist vi tävlade, vi är de med magtröjor.


Samma tävling.


DM 2008


DM 2008 här också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0