Min helg

Oj vilken härlig helg det har varit. Dock är jag ännu sjukare nu, haha jag som nästan var frisk! I fredags var jag ledig från skolan, fast jag var ju ändå sjuk.. Men sebben kom ändå hit och åt middag, min favoritmat, gokycklingen! Till efterrätt blev det slabang, världens godaste efterrätt. Sedan var det bara att åka in till stan igen, för att fira jonte som fyllde år! Dock gjorde det mig sjukare haha. Vi gick hem sedan eftersom att festen var på röbäck. På morgenen fick jag en himla hosta, och var plötsligt dunderförkyld.

Igår (lördaag), hade jag och sebbe varit tillsammans i 6 månader också, så vi for ut och åt kinesmat. Friterad kyckling är det bästa. Vi köpte också lösgodis på godishuset för 80kr, hahaha! Det fanns så mycket att välja, så man måste ju testa allt. Efter middagen överraskade sötnosen mig med bio. Han hade bokat biljetter till alice i underlandet! Jag blev sjukt förvånad haha! Filmen var bra, och 3Dn gjorde den ännu bättre. Det jobbiga var bara att jag fick hosta mitt i filmen, bara irriterande. När vi kom hem somnade jag direkt. Hostan var lite bättre, och nu har jag ätit medicin. Den här förkylningen har verkligen hållit i sig länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0