Tjejkväll

I lördags tog jag och Linnea bussen ut till vännäs för att hälsa på Oliiiivia. Vi träffades i centrum, och då hade lena kommit också, sen drog vi och åt middag på något restaurang där. Det fick bli kycklingtallrik. Sedan blev det godisköp inför melodifesten. Jag tog massor med bilder, men jag har de inte just nu, så de kommer senare. Men vi såg som sagt melodifestivalen, och jag tycker att det var heeeeeeelt fel låt som vann. Men så brukar det ju alltid vara. Salem och Erik var helt underbara! När Salem sjöng började vi funderar på om det var en tjej eller kille som kom in och började spela piano, och vi kom inte fram till något. Men nu fick jag reda på att det var Björn gustavsson! Han är så rolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0