Lite om lovet

Jag har haft lite internetproblem nu under lovet, och därför inte uppdaterat så mycket. Men samtidigt är det lov, och jag orkar inte sitta vid datorn då. Jag har sovit hos farmor i två nätter nu, chill att bo i stan, haha! Sedan sov jag hos Sebben efter träningen igår.

Vi tossade för fullt på cheerleadingen, och tillslut fick jag ett slag på läppen och började blöda, inte kul. Dessutom har jag en blämma just vid min tjockisläpp. Fast innan det hände gick det riktigt bra med tossandet!

I onsdags, förrgår, träffade jag mysan på stan, för att ta kort på henne. Det var till mitt projektarbete (jag ska ta bilder på olika känslor). Fotandet gick riktigt bra, och jag fick några super bilder haha! Jag måste bara fixa photoshop så de kan bli ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0