Göterborrrrrrg

Nu har jag äntligen lite tid för bloggen! Borde egentligen sova med tanke på att jag höll på att somna idag på jobbet.. Men måste bara skriva om helgen!

I Lördags hade vi utbildning 10-4, men my och my (som gick fortsättnings kursen) körde 9-5, så jag och frida fick vänta på dom. Men vi gick igenom hopp, bygg och gymnastik. Hur man lär ut och passa osv. Det mesta kände man ju igen, men det som var nytt var deras namn på allt! Det var nog det svåraste, haha. EFter det åkte vi stårvagn till buurger king, andra gången i mitt liv som jag äter där, och jag har då ätit mycket godare! Vi åkte till hotellet för att sitta och plugga.

På söndagen hade vi ett test, och efter det hade vi lunch. Sedan gick vi igenom dans, ramsa och armrörelser. Den här dagen var riktigt slapp, och det kändes verkligen som att man kunde allt då, eftersom vi redan pluggat in det dagen innan.. Vi for ner på stan sedan, och jag hoppades att stan skulle va öppet, vilket de var! Jag såg att de stängde 5, och tänkte "yessss!", sedan kollade jag på klockan, 16:57.. fan. Det blev mcdonalds till middag, innan vi åkte till hotellet och slappade hela kvällen. Beck såg vi också.






Vi beställde frukost klockan 5, eftersom att flyget gick 06:40. Sedan tog vi taxi till flyget. Flög till stockholm, fick mer frukost på den resan. Sedan kom det nytt folk på planet, så resan mellan stockholm och umeå fick vi ännu mera frukost, haha! Aldrig tidigare har jag ätit frukost 3 gånger på en morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0