Lördag 18/6

Mamma väckte oss halv 8 och ville gå ut på upptäcktsfärd. Även fast jag bara sovit 2½ timme följde jag med henne. Vi köpte lite frukost och gick hem och väckte de andra. Sedan stekte vi på stranden hela dagen. Jag köpte en badmadrass som pontus snodde hela tiden. Han köpte sig en egen sen. Vi gick väl upp på hotellet vid 3, och sov några timmar. Första dagen brände sig mamma mest, ovanligt faktiskt! Sedan blev det middagsdags. Vi gick upp till gamla byn, och hittade en jättefin restaurang. Vi var ganska tidigt ute så vi fick bord längst mot vattnet. Maten var hyffsad, och efterrätten vad bäst. Chokladkaka typ! Sen gick vi hem och spelade yatzy haha.

 

Utsikten från restaurangen!


Kommentarer
Postat av: michelle

myysigt! :D

vad heter din cheerleding grupp?

i LOVE cheerleading.. heh

kram^^

2011-07-02 @ 19:42:38
URL: http://moofies.blogg.se/
Postat av: Jennifer Paro

JAAAAA!!!!!! vi ska typ fara när jag blivit frisk igen!!!! då ska ni med annars vägrar jag fara:O

2011-07-07 @ 12:20:41
URL: http://jenniferparo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0