Dröm om Cheerleading

Jag måste skriva ner drömmen jag hade inatt, bara för att.
I år ska jag ju inte tävla pgr av att jag måste jobba vissa kvällar. Därför kommer jag få sitta och kolla på under tävlingen! Inatt drömde jag att jag och My gick ut till mattan och skulle kolla på när laget körde. Men ut på mattan springer endast 4 pers ur vårat lag! Haha det var jättehemskt att se på! Efteråt frågade jag en som var med om det verkligen var tävlingen, och hon sa: Neej, det var bara förträningen! En lättad Ida ba: Huuuh, så resten av laget kommer sen till tävlingen då?? Och hon ba: nääe..
Lite senare ser jag att Isabells lag just ska ut och tävla, så jag skriker till My och My (båda tränarna) att vi måste kolla på! Båda dom blir lika taggade som jag, så vi springer och ställer oss bakom mattan för att heja på. Sen börjar vi till och med gå fram så vi står mitt på tävlingsmattan! Iklädda dräkt och allt stog vi bara där och kollade på när dom körde sitt program. Efteråt skällde någon snubbe ut oss, och då insåg vi att man kanske inte får stå på mattan när andra kör..

Kommentarer
Postat av: m

HAHAHA, hur gick det för vårat lilla lag då? Fick du reda på det? ;)

2012-08-21 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0