Tränarmöte och bebiskläder

Nu har vi precis haft en tränarmöte hemma hos My. Vi kommer nu till hösten ha 5 nya tränare, jag medräknat där. Så det var lite grejer att gå igenom. Jag kommer vara tränare för våra miniorer tillsammans med Vanessa. Det kommer nog bli toppen!
My fyller även år imorgon, så jag passa på att ge henne presenter redan nu. Dels för att jag inte kunde vänta, och dels för att det inte passar så bra imorgon! Hon väntar ju en liten bebis i november, så hon önskade sig bara bebisgrejer. Men det är otroligt roligt att köpa så jag ska väl inte klaga. Tog lite kort på allt gulligt jag köpte till henne och hennes dotter.

Kommentarer
Postat av: M

Bästaste gudmamman i världen :)

2012-08-19 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0