Hej igen

Här var det ju ett tag sedan man skrev! Kanske dags att börja skriva här igen??

Sitter i soffan och väntar på att big brother ska börja nu kl 21. Är inte lite taggad! My (min sambo nu förtiden) jobbar sent ikväll tyvärr, så jag får ha bbmys själv.

Igår hade vi färskfest med servera gänget, eller martin&servera. Hur sjukt är inte det? En fest för våran avdelning! Det är då bra nog mycket mer folk som jobbar där än på våran avdelning på strand haha! Marielle och jag skulle fixa taxi hem till mig igår kväll, men det gick inte så bra. Alla började ringa taxisar vid 1 typ, men de kom aldrig? Inte en enda och vi testade 5 olika ställen! Dom kunde inte ens ringa upp och säga att vägen har snöat igen så dom vågar inte köra ut till oss. Näe så vi började gå hemåt, och fick skjuts när vi kommit ut till en större väg. Vi var väl hemma vid 4, och då var man rätt så less! Marielle sov över här då! Kvällen blev riktigt lyckad annars, riktigt skönt folk som är på färsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0