Fireflies första träning

I år kommer jag vara tränare för vårat miniorlag, tillsammans med Vanessa, och igår hade vi första träningen. Det var jätteroligt, alla var så söta och duktiga. Det som är synd är att vi bara tränar en timme på torsdagar. Trots det gick det bra och vi hann ganska mycket. Vi körde mest bygg och hopp. Några få hade testat förut, och det var runt 10 helt nya. Jag är taggad på denna säsong med fireflies, det kommer bli sjukt kul! Hoppas bara att alla är sugna på att fortsätta!

Famous träningarna drog även igång i tisdags. Dock kommer jag vara reserv i seniorlaget i år, på grund av mina arbetstider (jobbar till 22.00 varannan vecka). Det är självklart lite synd, men på detta sätt blir det bäst för både mig och laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0